Complimenten en klachten bij uitvaarten

Van der Stappen uitvaartverzorging streeft naar een uitstekende service en dienstverlening. Om te toetsen of onze dienstverlening naar wens is verlopen, zenden wij u enkele weken na de uitvaart een enquêteformulier toe. Aan de hand van dit enquêteformulier kunt u ons laten weten of u tevreden bent over onze dienstverlening. Vorig jaar werd onze dienstverlening door nabestaanden gemiddeld met een 9,2 beoordeeld. 

Mocht u graag op een andere manier een compliment of klacht willen doorgeven, dan kan dat uiteraard. Maar het kan natuurlijk ook zo zijn dat u suggesties heeft ter verbetering van onze dienstverlening. Stuur uw klacht, compliment of suggestie aub naar Van der Stappen uitvaartverzorging of plaats deze op de persoonlijke pagina van de desbetreffende uitvaartverzorger.

Klachteninstituut

Mocht u een klacht hebben, dan nemen wij deze binnen twee weken in behandeling. Wij nemen iedere klacht serieus en gaan met u in gesprek om deze klacht zo netjes mogelijk en naar uw tevredenheid op te lossen. Mocht u desondanks toch nog de behoefte hebben om de klacht bij een onafhankelijke instantie neer te leggen, dan kunt u zich wenden tot onderstaande onafhankelijke instantie, die uw klacht in behandeling neemt en een bindend advies uitbrengt.

Voor klachten over uitvaartverzorging, crematoria en begraafplaatsen

Stichting Klachteninstituut Uitvaartwezen
Postbus 92
5600 AB Eindhoven

U kunt uw klacht ook  per e-mail sturen naar de Stichting Klachteninstituut Uitvaartwezen.

Contact

  • Van der Stappen uitvaartverzorging
  • Spaarpot Oost 2
  • 5667 KT  Geldrop
  • Telefoon: 040 2861383
  • E-mail: info@vdstappen.nl

neem contact op

Bel mij terug

Wij bellen u graag terug als u hier uw naam en telefoonnummer achterlaat.

Uw internetbrowser is verouderd.

Voor een goede weergave is een recente versie van uw browser vereist. U kunt uw browser vernieuwen door de nieuwste versie te downloaden en te installeren.